Beste leiders en trainers,

De start voor het seizoen komt eraan. Naar het zich laat aanzien gelukkig weer een normaal seizoen en laten we het corona tijdperk nu voorzichtig achter ons.

Dit betekent dat de nagekeken kleding en materialen kan worden opgehaald. De teams zijn veranderd en de sponsororen zijn aangepast.

Alles is nagekeken, jullie ontvangen derhalve een complete set kleding voor jullie team en er wordt voor ontvangst getekend. Mocht er aan het einde van het seizoen een kleding stuk ontbreken dan is de speler daar persoonlijk verantwoordelijke voor.

Jullie ontvangen bij het ophalen een lijst met daarop de spelersnamen en het rugnummer wat hij of zijn draagt. Indien bij het ophalen de namen van welke speler welk nummer draagt nog niet bekend is dan dient deze lijst later nogmaals aan ons te worden overhandigd. De speler is immers persoonlijk verantwoordelijk voor zijn of haar kleding /spullen.

Wanneer een speler iets mist zal die via de leider daar op aangesproken worden. In principe ontvangt een speler bij vermissing een nota voor hetgene wat vermist is. Mocht er een duidelijke aantoonbare reden zijn voor deze vermissing kan in overleg met de kledingcommissie hiervan worden afgeweken.

Bij een manco aan een kledingstuk (bijvoorbeeld scheur oid.) dit direct bij de kledingcommissie melden en niet wachten tot einde van het seizoen.

Samen met de leider wordt de kleding en materialen bij het ophalen doorgenomen en wordt van elke speler genoteerd wat hij of zij in bruikleen heeft gekregen. De leider tekent voor ontvangst van de spullen.

Ballenbakken zijn opnieuw ingedeeld en ik zou graag de (oude) sleutels die nu nog in omloop zijn, van ballenruimte en ballenbak, willen ontvangen. Er zijn te veel sleutels in omloop en sleutels zijn verandert van teams en bakken. Anders kost het € 10 per sleutel.

Degene die een nieuwe sleutel ontvangt, van de ballenruimte moet hiervoor tekenen.  Deze sleutels zitten in het sleutelplan.

 

Voor de meeste teams liggen de spullen klaar:

Vanaf maandag 16 augustus zijn nagenoeg alle teams gereed om afgehaald te worden.

 

De kleding van Niekamp BV voor de jonge jeugd van JO8 t/m JO11 kan vanaf woensdag 18 augustus worden opgehaald.

Zorg ervoor dat je de kleding voor 21 augustus hebt opgehaald want dan moeten de kleedkamers, waar alle spullen liggen leeg zijn.

 

Op de volgende tijden tijden kan het opgehaald worden:

Maandag 15 augustus t/m donderdag 18 augustus van 18.00 uur tot 21.00 uur

 

Geef aub de dag en tijd door wanneer u komt!
Er wordt per tijdslot ingedeeld

Met vriendelijke groet,
Kledingcommissie voetbal
Riny Kaboord
de Banier 34
8255GL Swifterbant
Mail: kledingvoetbal@swift64.nl