Het seizoen 2018/2019 is voorbij en we kunnen terug kijken op een goed en sportief seizoen. Met diverse kampioenschappen bij de jeugd, promotie via de nacompetitie van Swift 2 en een uitstekende 3e plaats van Swift 5 mogen we trots zijn op de behaalde resultaten. Een groot compliment naar alle spelers, trainers, leiders en alle vrijwilligers die dit mede mogelijk maken.

Bij degene die dit mogelijk maken behoren ook onze sponsoren.

Een club als Swift’64 heeft sponsoren nodig om het voetbal betaalbaar te houden voor iedereen, uitstraling te geven aan zowel de voetballers op het veld (kleding) als rondom het veld (borden, terrein), maar zeker ook om stappen vooruit te maken op sportief gebied.

Op die manier kunnen we eigen trainers opleiden om zo het niveau omhoog te brengen en tevens te zorgen voor een stukje betrokkenheid bij de club. Sponsoren bedankt!!

Om nog een stap vooruit te maken gaat Swift’64 vanaf komend seizoen een 3-jarige samenwerking aan met Almere City FC. Hiermee spreken beide clubs uit om zowel op voetbaltechnisch als maatschappelijk vlak samen op te trekken. Mooie ontwikkelingen!

 

Het einde van het seizoen betekent ook dat de Kledingcommissie de kleding weer inneemt, controleert, repareert en aanvult waar nodig. Voor degene die nog geen kleding heeft ingeleverd dit graag zo spoedig mogelijk doen. Alle informatie daarover heeft u kunnen lezen in een mail van de Kledingcommissie of op de Swift site.

De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn overigens al maanden geleden begonnen.

Voor elk team wordt door de Sponsorcommissie naar een sponsor gezocht en vervolgens wordt dit team door de Kledingcommissie van nieuwe kleding voorzien.

Verscheidene teams hebben al kleding gepast. Hieruit zijn diverse opmerkingen gekomen over de trainingspakken. Vooral bij de jeugd valt bij bepaalde maten de trainingsbroek langer dan de jas.

De Kledingcommissie is met de leverancier in gesprek gegaan om te kijken wat er mogelijk is en tevens hebben we andere kledinglijnen vergeleken met de huidige kledinglijn.

Conclusie is dat elke lijn hetzelfde “probleem” heeft en losse jassen en broeken aanschaffen een stuk duurder is. De Kledingcommissie heeft daarom als alternatief voor de jeugd voor hoodies met een losse broek gekozen. Deze keuze komt naast de trainingspakken te staan. Op deze manier hopen we dat we voor de sponsoren en de spelers een kwalitatief goed en betaalbaar product kunnen leveren.

 

Namens de Sponsor- en Kledingcommissie een fijne vakantie.
Eddie Kuipers